برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان

سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در قالب ۱۵ گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهرهای مختلف استان گیلان به‌صورت رایگان و برای عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، اسماعیل ایوبی‌راد با اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار در گیلان طی روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: این رویداد هنری در قالب ۱۵ گروه منتخب در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهرهای مختلف استان گیلان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه و تمام اجراها برای عموم رایگان است، افزود: اجراهای صبح، ویژه مدارس و جلسات نقد و بررسی نیز هر روز ساعت ۱۸ در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.

جانشین دبیر جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان ایثار همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره در روز پنجشنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه در تالار مرکزی رشت خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه «بچه‌های آسمان» نکوداشت شهدای خردسال استان گیلان نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ در پیاده‌راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

به گفته ایوبی‌راد نمایشگاه عکس اجرای تئاتر هنرمندان شهید استان گیلان نیز از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 658301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.