سامانه نوین اتوماسیون آموزشی اصفهان گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و این سامانه گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات نواحی و مناطق استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین عناصر هر جامعه، معلمان و عالمان هستند، چرا که موجب هدایت جامعه به سمت صلاح و رستگاری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارشناسان فناوری اطلاعات با تمام بخش‌های یک اداره در ارتباط است، افزود: پایه و اساس دولت الکترونیک فناوری اطلاعات است و به تعبیری می‌توان مغز متفکر هر سازمان را مرکز فناوری آن قلمداد کرد که هر خللی، سایر بخش‌ها را نیز دچار مشکل می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان کار در حوزه فناوری اطلاعات را کاری دقیق، پرزحمت و حساس دانست و تصریح کرد: سامانه اتوماسیون فعلی آموزش و پرورش نزدیک به ۱۰ سال سابقه دارد، اما هر سامانه‌ای نیازمند به روزرسانی و ارتقا یا جایگزینی است تا کارایی بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش گفت: با راه‌اندازی این سامانه از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است و تمام مسائل از جمله ابلاغ، حقوق، امور آموزشی، سازماندهی به وضوح به اطلاع همکاران می‌رسد.

ابراهیمی با اشاره به نقش قابل توجه کارشناسان فناوری اطلاعات در تسهیل فرایند جایگزینی سامانه جدید، اظهار کرد: اشراف کامل کارشناسان فناوری اطلاعات به سامانه و تلاش برای پاسخگویی به سوالات همکاران درگیر با آن به سپری شدن بهتر این فرایند کمک خواهد کرد.

وی درباره اهمیت حمایت مادی و معنوی مدیران ادارات از کارشناسان فناوری، افزود: این جایگزینی ممکن است نیاز به سخت‌افزارهای تازه داشته باشد که باید با همکاری و همدلی مدیران و معاونان پشتیبانی تهیه شود.

کد خبر 658299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.