اصفهان کانون ملاقات‌های ملی می‌شود / برگزاری رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در نصف‌جهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه این کلان‌شهر طی روزهای آینده کانون ملاقات‌های ملی خواهد بود، گفت: رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان از دوازدهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال‌ جاری برای نخستین‌بار در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن عرض خدا قوت به کارگران زحمتکش شهر به‌ویژه کارگران شهرداری که برای تحقق شعار «اصفهان، شهر زندگی» تلاش می‌کنند، اظهار کرد: شهرداری اصفهان قبل از نوروز ۱۴۰۲ با رویدادها و برنامه‌های مختلفی روبه‌رو بوده است، در هفته گذشته نیز شاهد اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان بودیم.

وی افزود: در هفته فرهنگی اصفهان امسال برنامه‌هایی مختلف با رویکرد و برنامه‌ریزی متفاوت برگزار شد، چراکه تعداد زیادی از برنامه‌ها در ابعاد ملی و بین‌المللی مطرح بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان نیز به‌صورت جمعی با سایر ارگان‌ها برگزار شد تا توجه ویژه‌ای به اصفهان داشته باشیم، تصریح کرد: در این هفته نشست‌های ملی همچون نشست رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرها برگزار و اصفهان در حوزه فرهنگی به عنوان مرکز دیپلماسی انتخاب شد که تقارن آن با هفته فرهنگی اصفهان اتفاق ویژه‌ای است.

وی با اشاره به همکاری و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برگزاری هفته فرهنگی اصفهان خاطرنشان کرد: طی این هفته شاهد برگزاری نشست مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی شهرداری‌های کشور بودیم که در قالب آن نخستین آزمایشگاه علت‌یابی حریق غرب آسیا در اصفهان به بهره‌برداری رسید.

معرک‌نژاد با بیان اینکه افتتاح آزمایشگاه علت‌یابی حریق در سطح بین‌المللی است، اظهار کرد: این آزمایشگاه نخستین مرکز در آسیای غربی به‌شمار می‌رود، از این‌رو افتخار دیگری به افتخارات شهر اصفهان افزوده شد.

وی با بیان اینکه اصفهان طی روزهای آینده نیز کانون ملاقات‌های ملی خواهد بود، گفت: رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان از دوازدهم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه برای نخستین‌بار در اصفهان برگزار خواهد شد؛ در این راستا نخبگان از سراسر کشور در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک و فناوری‌های نوین در اصفهان حضور پیدا می‌کنند تا آخرین اتفاقات این حوزه بررسی شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، فناوری‌های نوینی که به حمل‌ونقل پاک کمک می‌کند، بررسی خواهد شد، گفت: در کنار این رویداد همچنین اقدامات هوشمندانه حوزه حمل‌ونقل پاک نیز با همکاری دانشگاه صنعتی در قالب برگزاری نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: روز چهارشنبه هفته جاری نیز شهردار اصفهان از طریق برنامه رادیویی «صدای شهر» با شهروندان گفت‌وگو خواهد کرد، بنابراین شهروندان می‌توانند از طریق تماس با این برنامه رادیویی درخواست‌ها و مشکلات خود را مطرح کنند، چراکه شهردار و مدیران ارشد آماده پاسخگویی و رفع نیازها خواهند بود.

معرک‌نژاد اظهار کرد: امیدواریم مجموع این اقدامات برای سربلندی و معرفی شهر اصفهان در سطح ملی و بین‌المللی مؤثر باشد.

کد خبر 658276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.