۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
گوشی هواوی Nova 11i چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی هواوی Nova 11i با تراشه Snapdragon 680 و دوربین دوگانه عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هواوی Nova 11i که اخیراً در آفریقای جنوبی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۳۸۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۷۰ هرتز است. این محصول به تراشه Snapdragon 680 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی هواوی Nova 11i با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی نمایشگر این محصول قرار گرفته شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی هواوی Nova 11i با استفاده از رابط کاربری EMUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‏‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه 4G LTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، NFC، یک پورت USB-C و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد. ابعاد این محصول ۸.۵۵ * ۷۵.۵۵ * ۱۶۴.۶ میلی‌متر، وزن آن ۱۹۳ گرم است و در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‎‌شود. قیمت آن نیز تقریباً ۳۲۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 658215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.