سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA VINDSTYRKA با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA VINDSTYRKA که اخیراً در ایالات متحده عرضه شده است، می‌تواند رطوبت، دما و سطح نسبی ترکیبات آلی فرار در محیط بسته را اندازه‌گیری کند. سطح نسبی ترکیبات آلی فرار با پخت‌وپز، رنگ کردن، روشن کردن شومینه، استفاده از تمیزکننده و وجود ذرات معلق در هوا افزایش پیدا می‌کند.

سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA VINDSTYRKA دارای یک نمایشگر داخلی است که اطلاعات را به صورت رنگی نشان می‌دهد. همچنین، کاربران می‌توانند اطلاعات را از طریق برنامه هوشمند IKEA Home مشاهده کنند. سنسور هوشمند یادشده را می‌توان به دیگر دستگاه‌های خانه هوشمند مانند دستگاه تصفیه هوا SRARKVIND متصل کرد.

سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA VINDSTYRKA دارای طراحی جمع‌وجور با ابعاد ۲ * ۲.۲۵ * ۳.۵ اینچ است و از طریق پورت USB-C شارژ می‎‌شود. این محصول با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در آمریکا عرضه می‌‎شود، البته در بریتانیا و بخش‌هایی از اروپا نیز موجود است. قیمت این گجت در اروپا ۳۹.۹۹ یورو است در حالی که در بریتانیا با قیمت ۳۵ پوند به فروش می‌رسد.

هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه سنسور هوشمند سنجش کیفیت هوا IKEA VINDSTYRKA در دیگر بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفته است. کاربران می‌توانند این محصول را به صورت مستقیم از وب‌سایت IKEA تهیه کنند.

کد خبر 658079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.