پیشرفت ۷۳ درصدی ایستگاه آتش‌نشانی وکیل‌آباد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصدی احداث ایستگاه آتش‌نشانی وکیل‌آباد به عنوان پنجاه‌وپنجمین ایستگاه آتش‌نشانی کلان‌شهر مشهد خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استقرار نیروهای آتش‌نشانی در غرب مشهد با توجه به توسعه روزافزون این کلان‌شهر به سمت غرب، وجود شهرستان طرقبه-شاندیز در مجاورت مشهد و درخواست کمک آتش‌نشانی این شهرستان از آتش‌نشانی مشهد در بسیاری از موارد بحرانی، سبب شد تا برنامه‌ریزی برای احداث ایستگاه شماره ۵۵ آتش‌نشانی شهر مشهد در انتهای بلوار وکیل‌آباد انجام شود.

وی افزود: این ایستگاه در فضایی به وسعت بیش از ۱۲۰۰ مترمربع و در زیربنایی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع در دو طبقه در مجاورت پایانه مسافربری انتهای بلوار وکیل‌آباد در حال احداث است و از نظر ابعاد یکی از ایستگاه‌های بزرگ مقیاس شهر مشهد به حساب می‌آید.

معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: این ایستگاه ظرفیت استقرار شش خودروی عملیاتی با ۱۵ آتش‌نشان را دارد و این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصدی داشته است.

نجفی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ایستگاه آتش‌نشانی وکیل‌آباد به عنوان پنجاه‌وپنجمین ایستگاه آتش‌نشانی مشهد تابستان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 658062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.