دستگیری قاتلان مرد باغ‌دار در عملیات ۱۰ ساعته پلیس اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات ۱۰ ساعته شناسایی و دستگیری دو نفر که به خاطر طلب پنج میلیون تومانی خود یک مرد باغ‌دار را به قتل رسانده و متواری شده بودند خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از باغ‌های اطراف خیابان آتشگاه بلافاصله مأموران کلانتری در محل حادثه حضور پیدا کرده و در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب اداره جنایی پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول فردی ۴۴ ساله و صاحب باغ است که پس از مشاجره با کارگران سابق خود که برای وصول طلب پنج میلیون تومانی خود به آنجا مراجعه کرده بودند با ضربات چاقو از سوی کارگران به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی از کارگران حاضر در باغ محل سکونت قاتلان را پیدا کرده، بلافاصله به محل رفتند و مشخص شد متهمان پیش از حضور مأموران آنجا را ترک کردند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از متواری شدن متهمان بلافاصله اقدامات علمی برای یافتن ردی از آنها آغاز شد و این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند تا اینکه کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع حادثه قاتلان مرد باغ‌دار هنگام استراحت در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان دو جوان ۱۹ و ۲۰ ساله هستند، گفت: جوان ۱۹ ساله که عامل اصلی قتل بود در اعترافات خود اعلام کرد به همراه دوستم برای وصول طلب پنج میلیون تومانی خودم نزد صاحب باغ رفتم که وی از پرداخت طلبم امتناع و شروع به فحاشی کرد و وقتی با اصرار من مواجه شد با سم‌پاش به صورتم سم پاشید. این اقدام او مرا عصبانی کرد و دیگر چیزی نفهمیدم. خون جلوی چشمانم را گرفته بود و با چاقویی که از قبل با خودم آورده بودم او را به قتل رساندم و بعد هر دو از باغ خارج شدیم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و جمع‌آوری آثار و ادله لازم، پرونده تشکیل و هر دو متهم دستگیر شده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 657833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.