آموزش و پرورش از مهم‌ترین ارگان‌های دولت است

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر گفت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین ارگان‌های دولت است که وزیر انتخابی باید با این حوزه و دردهای آموزش و پرورش استان‌ها آشنا و توانایی رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش را دارا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا توکلی؛ ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر، در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع واجب و لازم است، اما در خصوص عفاف و حجاب با خانواده‌ها و دانش‌آموزانی که با لجاجت با این مسئله مهم و ارزشمند رفتار می‌کنند، با جدیت برخورد خواهیم کرد و خدمتی به آنها ارائه نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع رتبه‌بندی معلمان و رفع چالش‌های موجود، افزود: انتخاب وزیر آموزش و پرورش توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از بدنه آموزش و پرورش باشد، بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا آموزش و پرورش از مهم‌ترین ارگان‌های دولت است که وزیر انتخابی باید با این حوزه و دردهای آموزش و پرورش استان‌ها آشنا و توانایی رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش را دارا باشد.

ناآگاهی، عامل بی‌حجابی بیشتر افراد است

حسن سلیمی؛ فرماندار شهرستان خمینی‌شهر نیز در جمع مسئولان، ضمن تسلیت تخریب قبور ائمه بقیع و گرامیداشت هفته معلم، اظهار کرد: عفاف و حجاب در مدارس دخترانه از مسائل مهمی است که چگونگی رفتار با آنها نیازمند دقت و ظرافت است.

وی با بیان اینکه ارگان‌ها نباید در تبیین عفاف و حجاب کم‌کاری کنند، افزود: لازم است با خانواده دانش‌آموزان در خصوص رفع مشکلات صحبت شود.

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر مشارکت همگانی در خصوص افزایش رعایت عفاف و حجاب را لازم دانست و خاطرنشان کرد: بیشتر افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، ضدیتی با نظام و اسلام ندارند و این عمل از روی ناآگاهی است.

کد خبر 657799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.