حمایت بیش از ۳۱ هزار نفر از فرزندان یتیم و نیازمند / اصفهان در مهربانی پیشی گرفت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از برعهده گرفتن حمایت ۳۱ هزار و ۲۲۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند توسط نیکوکاران اصفهانی خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن قدردانی از مشارکت خیرخواهانه نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین، اظهار کرد: ثبت مهربانی نیکوکاران در ماه مبارک رمضان با برعهده گرفتن حمایت ۳۱ هزار و ۲۲۴ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند، در کشور پیشی گرفت.

وی با اشاره به ماندگاری این حرکت خیرخواهانه، افزود: با حمایت نیک‌اندیشان، مسیر زندگی فرزندان یتیم و نیازمند تغییر خواهد کرد و آنها می‌توانند با کسب مدارج علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی به بالندگی برسند و از زنجیره فقر فاصله بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان توسعه نخبگی فرزندان تحت حمایت این نهاد را وابسته به بسط فرهنگ خیر و احسان در جامعه اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر فرزندان تحت پوشش کمیته امداد از حمایت خیران بهره‌مند هستند، اما هنوز ۵۴۰۰ نفر از فرزندان یتیم و نیازمند نسبت به میانگین دریافتی سایر فرزندان، ماهیانه مبالغ کمتری دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران در طول سال می‌توانند در این امر خیر مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: خیران همه روزه با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد یا با ورود به سایت ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ می‌توانند حمایت از ایتام و محسنین را برعهده بگیرند.

کد خبر 657746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.