ثبت سرپرستی و حمایت ۵۵۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شهرکرد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اهمیت کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد، گفت: حدود ۵۵۰۰ فرزند برای حمایت و سرپرستی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سلمان‌پور امروز _‌پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در نشست خبری با مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: پایگاه‌های جذب حامی ایتام در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر مستقر شدند.

وی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین در محل برگزاری مراسم شب‌های قدر از فرزندان ایتام و محسنین حمایت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ثبت ۵۵۰۰ فرزند خانواده‌های تحت حمایت در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح و پرداخت ماهیان حداقل ۱۰ هزار تومان حتی در صورت تمایل می‌توانند مبلغ بیشتری پرداخت و از فرزندان خانواده‌های نیازمند حمایت کنند.

وی با تاکید به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: با کمک‌های خیران و نیکوکاران هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان و دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

سلمان‌پور با بیان اینکه روش‌های متفاوت مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین وجود دارد، گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: انسان موجودی است اجتماعی که به دلیل نیازهای مادی و معنوی با دیگر اعضای اجتماع تعامل برقرار می‌سازد، تعاملات اجتماعی در حالت طبیعی، در وضعیتی متوازن باقی می‌مانند، اما همواره این شرایط ثابت نیست؛ در مواقع بحران از جمله مشکلات فردی و خانوادگی، بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی، نیاز افراد از حد متعارف فراتر می‌رود به نحوی که خود از برآوردن آن نیازها عاجز می‌مانند و ضروری است تا سایر اعضای اجتماع وارد میدان عمل شده و به فرد یا افراد درگیر بحران کمک کنند.

کد خبر 654390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.