۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
تبلت Honor Pad V8 عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Honor Pad V8 با تراشه Dimensity 8020 عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Honor اخیراً از تبلت جدید خود به نام Honor Pad V8 Pro رونمایی کرده است. این محصول دارای نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و اولین تبلتی است که از تراشه Dimensity8020 بهره می‌برد. یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی روی نمایشگر محصول یادشده قرار گرفته شده است.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی تبلت Honor Pad V8 تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. این تبلت دارای چهار بلندگو است و انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری بزرگ ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت Honor Pad V8 از اتصال وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. ضخامت این محصول ۷.۳۵ میلی‌متر و وزن آن ۴۸۵ گرم است. تبلت جدید شرکت آنر در دو نسخه وارد بازار می‎‌شود؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۲۶۰ دلار عرضه می‎‌شود. در حالی که مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۲۷۵ دلار در اختیار کاربران می‌گیرد.

کد خبر 657598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.