رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در گرو اقدام انقلابی و جهادی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: برای برطرف کردن مشکلات و نیازهای خانواده‌های شهدا نباید منتظر قانون بود و باید با همت و اقدام انقلابی و جهادی و فوق قانون اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: امروز به هر کجا رسیده‌ایم به برکت خون شهدا است. شهدا موقعیت ایران را تثبیت و خانواده شهدا به کشور و نظام خدمت زیادی کردند، در مقابل خدمت آنها مسئولان هیچ کاری نکرده‌اند؛ لذا خانواده شهدا به گردن تک تک ما حق دارند و باید مورد تکریم و تعظیم قرار بگیرند.

وی افزود: زمانی که به خانواده شهدا سر می‌زنیم متوجه می‌شویم که آنها از نظر اقتصادی و معیشتی بسیار ضعیف هستند و باید ورای قانون به خانواده‌های معظم شهدا خدمت کرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازدید از برخی خانواده‌های شهدا شاهد وضعیت زندگی نامناسب آنها از نظر اقتصادی و معیشتی بودیم و باید خدمت ویژه به این خانواده‌های ارزشمند ارائه شود.

علما اضافه کرد: برخی از خانواده‌های شهدا مشکل اشتغال دارد و باید ورای قانون و مقررات به فکر اشتغال آنها بود، چراکه به گردن همه به ویژه مسئولان حق دارند.

آیت الله علما ادامه داد: اگر شهدا و ایثارگران نبودند و از مملکت دفاع نمی‌کردند قطعاً مشکلاتی برای کشور پیش می‌آمد و باید به خانواده شهدا به هر طریق ممکن خدمت کرد.

وی تصریح کرد: باید از راه و روش حاج قاسم سلیمانی برای رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا استفاده کرد که هر کجا وارد می‌شد و در جریان هر مشکلی قرار می‌گرفت با فوریت و بدون فوت وقت با استفاده از اعتبار، آبرو و ظرفیت شخصی، مشکل را در همان محل رسیدگی و رفع می‌کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: برای برطرف کردن مشکلات و نیازهای خانواده‌های شهدا نباید منتظر قانون بود و باید با همت و اقدام انقلابی و جهادی و فوق قانون اقدام کرد.

کد خبر 657514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.