سارقان موتورسیکلت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سارق موتورسیکلت با پنج فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محلات این شهرستان به دو جوان سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: راکب موتورسیکلت به محض رؤیت مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس، موتورسیکلت توقیف و هر دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: در استعلام به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی مدتی قبل در یکی از شهرهای شمالی کشور سرقت شده است.

وی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به پنج فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ ثابت‌راسخ خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه ایستاده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد. شهروندان ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 657245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.