مراسم بزرگداشت «بانو امین» فردا برگزار می‌شود

مشاور امور بانوان شهردار اصفهان گفت: یکی از شخصیت‌های فاخر اصفهانی بانو امین است که یک بانوی مجتهده بوده‌ و قرار است روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مراسم بزرگداشت این بانو برگزار شود.

مریم آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برنامه‌هایی که در هفته فرهنگی اصفهان در حال اجرا است، اظهار کرد: به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های متعددی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف در اصفهان برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار ستاد هفته فرهنگی قرار گرفته، بزرگداشت شخصیت‌ها و مفاخر اصفهانی است.

وی با اشاره به یکی از این برنامه‌های بزرگداشت، افزود: یکی از شخصیت‌های فاخر اصفهانی بانو امین است که یک بانوی مجتهده بوده و قرار است روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ مراسم بزرگداشت این بانو برگزار شود.

مشاور امور بانوان شهردار اصفهان اضافه کرد: این مراسم قرار است تحت عنوان «به یاد امین»، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۱.۵ صبح برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شخصیت بانو امین کارشناسان مختلفی در این برنامه صحبت می‌کنند و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه مسائلی مانند موضوع زن در آینه حکمت الهی مطرح می‌شود.

آقایی تصریح کرد: نادیا حامد یکی از اساتید دانشگاه لبنان و کانادا است که در این برنامه صحبت و ابعاد شخصیتی بانو امین را در جوامع غربی تبیین می‌کند و جایگاه شخصیت بانو امین را در کشورهای دیگر به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.

کد خبر 657228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.