۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های ایلام، اصفهان، آذربایجان غربی و کرمان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۷ ریشتری ارکواز در استان ایلام را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۷ کیلومتری ارکواز در استان ایلام و ۲۸ کیلومتری شهرستان ایلام رخ داده و طول جغرافیایی آن ۳۳.۳۹ شمالی و ۴۶.۵۱ شرقی بوده است.

زلزله در استان اصفهان

ساعت ۰۰:۴۰ بامداد امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۶ ریشتری حسن‌آباد در استان اصفهان را لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۴۴ کیلومتری حسن‌آباد در استان اصفهان و ۶۲ کیلومتری ایزدخواست در استان فارس رخ داده و طول جغرافیایی آن ۳۱.۷۵ شمالی و ۵۲.۷۲ شرقی بوده است.

زمین‌لرزه ۲.۷ ریشتری در آذربایجان شرقی

صبح امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۹:۵۱ امروز زلزله ۲.۷ ریشتری شربیان در استان آذربایجان شرقی را لرزاند، این زلزله در عمق هفت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۳ کیلومتری شربیان در استان آذربایجان شرقی و ۱۸ کیلومتری تیکمه‌داش در استان آذربایجان شرقی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۳۷.۷۷ شمالی و عرض جغرافیایی آن ۴۷.۱۳ شرقی بوده است.

هجدک کرمان لرزید

صبح امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۰:۴۶ امروز زلزله ۲.۷ ریشتری هجدک در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری هجدک در استان کرمان و ۲۹ کیلومتری چترود در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۳۰.۸۱ شمالی و عرض جغرافیایی آن ۵۷.۰۸۵ شرقی بوده است.

کد خبر 657168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.