ثبت‌نام بیش از ۳۰۰۰ حامی جدید در سامانه اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰۰ حامی جدید در سامانه اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سلمان‌پور امروز _ چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه _ در نشست اکرام ایتام با اشاره به استقبال مردم نیکوکار استان چهارمحال‌وبختیاری از طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان در سراسر استان استقرار یافتند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت را ۶۱۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: مردم نیکوکار استان چهارمحال‌وبختیاری می‌توانند با شرکت در این طرح و پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان زمینه رشد و پیشرفت فرزندان خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌هایی مانند پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان و دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده آنها نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین متفاوت است، تصریح کرد: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق علی در نظر گرفته شده است.

سلمان‌پور با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۳۵۵۰ حامی جدید در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند، ادامه داد: اکرام به معنی نکو داشتن، احسان کردن و خوش رفتاری کردن است و اکرام ایتام یا کودکان بی‌سرپرست، برنامه‌ای بشر دوستانه برای کمک به نیازمندان است که با شکل‌های گوناگون برگزار می‌شود.

وی گفت: هر فرد خیری می‌تواند تکفل کودکان بی‌سرپرست را برعهده بگیرد و حامی تعدادی از این کودکان شود. کودکان در کنار خانواده و فضای خانوادگی سالم، بهتر رشد می‌کنند و کمتر در معرض بحران‌های عاطفی و روانی قرار می‌گیرند، با کمک و همیاری افراد خیر نقش خانواده اصلی برای این کودکان ایفا می‌شود.

کد خبر 657166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.