انعکاس به موقع اخبار موجب بالا رفتن انگیزه کارکنان جمعیت هلال‌احمر است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: انعکاس به موقع و دقیق خبر می‌تواند عامل آگاهی بخشی سریع به جامعه و بالا رفتن انگیزه خادمان مردم در جمعیت هلال‌احمر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری امروز _ چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه _ در دیدار با سرپرست صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: رسانه ملی تأثیر عمده‌ای در آشنایی مسئولان و عموم جامعه با وظایف اصلی و مأموریت‌های خطیر بزرگترین سازمان امدادی و بشردوستانه کشور دارد.

وی با بیان اینکه خبر به موقع و دقیق می‌تواند عامل انگیزه امدادگران شود، افزود: انعکاس به موقع و دقیق خبر می‌تواند عامل آگاهی‌بخشی سریع به جامعه و بالا رفتن انگیزه خادمان مردم در هلال احمر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال‌وبختیاری از همراهی ارزنده صدا و سیمای مرکز استان با جمعیت هلال‌احمر به ویژه در جریان امدادرسانی‌ها به حوادث سال گذشته و پوشش خدمات نوروزی قدردانی کرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه از شانزدهم تا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه هفته هلال‌احمر نامیده شده است و این جمعیت برنامه‌های بسیار متنوعی در این ایام آماده برگزاری دارد؛ لذا از صدا و سیمای مرکز استان درخواست همکاری جهت انعکاس اخبار به عموم مردم استان و پوشش برنامه‌های جمعیت را دارد تا مردم شریف استان با اهداف والای جمعیت هلال‌احمر بیش از بیش آشنا شوند.

هلال‌احمر از نخستین گروه‌های حاضر در محل حادثه است

فرج‌الله فرهادی؛ سرپرست صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری، در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته هلال‌احمر و روز جهانی صلیب سرخ، اظهار کرد: امدادگران و مجموعه خدوم و پرتلاش جمعیت هلال‌احمر در تمام حوادث و سوانح نشان دادند که نه تنها در امدادرسانی در حوادث و بلایا از اولین گروه‌های حاضر در محل حادثه هستند، بلکه در سایر برنامه‌ها نیز بسیار فعال و کارآمد هستند.

وی افزود: در امدادرسانی به موقع و دقیق در برف و کولاک، سیل و آب‌گرفتگی، حوادث جاده‌ای و امثال این خدمات‌رسانی‌ها، امدادگران جان خود را به خطر انداختند که سایر افراد با آرامش زندگی کنند.

سرپرست صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: مرکز صدا و سیمای استان آمادگی خود را در همکاری با جمعیت هلال‌احمر برای ساخت، تولید و انتشار اخبار و پوشش برنامه‌ها در رادیو و تلویزیون استان را دارد.

کد خبر 657161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.