قلعه‌نویی: تیم ملی جای بازیکنان شایسته است/ مدافع منافع مربیان و باشگاه‌ها هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اگر بازیکنی شایسته باشد و عملکرد خیلی‌خوبی نشان دهد درخدمتش هستیم و به تیم ملی دعوت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه اول در مورد برنامه‌های لیگ آینده بود که دو کار را انجام دادیم. یکی اینکه تقویم تیم ملی المپیک را برای اولین بار دیدیم و علاوه‌بر اینکه سرمربی تیم ملی باشم مدافع مربیان لیگ هم بودم. خیلی مواقع منافع باشگاه‌ها را ارجح دانستیم؛ زیرا خودم هم مربی لیگ بودم. جلسه خیلی خوبی بود اما برخی جزئیات وجود دارد که باید جابه‌جا شود. اما برنامه را به ما دادند و ماهم باید با همکاران بنشینیم و نهایی‌اش کنیم.

وی درخصوص تورنمنت کافا افزود: برای تورنمنت کافا قرار شد برویم امکانات را ببینیم. خوشبختانه می‌گویند تیم کنیا اضافه شده، عمان هم هست. آن‌طور که می‌گفتند چمن زمین‌های قرقیزستان مصنوعی نیست. قرار شد برویم زمین و هتل را ببینیم. اگر شرایطی که مدنظر کادرفنی است فراهم باشد در چهار روز آینده حضورمان در این تورنمنت مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: فیفادی بعدی هم یک برنامه خیلی خوب داریم که آقایان خراطی، ممبینی و تارقلی‌زاده در حال تلاش هستند. یک برنامه خالی دیگر هم داریم. چون درگیر لیگ و در انتهای مسابقات هستند ما چیزی نشنیده‌ایم اما اگر نیاز باشد صحبت هم می‌کنیم. از من درخصوص مسائل فنی سوال کنید، اینکه فدراسیون برای حضور در تورنمنت کافا بودجه دارد یا خیر را از مهدی تاج بپرسید.

قلعه‌نویی درخصوص زمان اعزام کادرفنی و عوامل اجرایی تیم ملی به قطر برای قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا که نوزدهم اردیبهشت‌ماه است تصریح کرد: آنجا یک آنالیز جام‌جهانی برگزار می‌شود و از همین‌رو دو روز قبلش می‌رویم. بعد از آن قرعه‌کشی جام ملت‌هاست. اول من و میرشاد ماجدی می‌رویم و دو روز برای آنالیز جام‌جهانی هستیم. بعد از آن دو سه روز هم برای قرعه کشی جام ملت‌های آسیا سپری می‌شود.

وی در رابطه با اینکه آیا بازیکنانی مانند مرتضی پورعلی‌گنجی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشته‌اند قرار است همیشه نباشند و همچنین حضور دو مربی جدید در کادرفنی تیم ملی عنوان کرد: نه اصلاً چنین چیزی نیست. هرکسی شایسته و عملکرد خوبی داشته باشد، در خدمتش هستیم. اجازه بدهید اسم نبرم. همکار است و دستیار هم نیست. دو اسم به فدراسیون داده‌ایم که هر زمان مهدی محمونبی با دپارتمان بین‌الملل نهایی کرد، اعلام می‌شود.

کد خبر 657015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.