وصیت‌نامه شهدا هر هفته برای دستگاه‌های اجرایی ارسال می‌شود

براساس تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل اسناد و انتشارات و مشاور امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور برای قرائت وصیت‌نامه شهدا قبل از برگزاری جلسات در دستگاه‌های دولتی، هر هفته طبق تاریخ شهادتِ شهدا، یک وصیت‌نامه ارسال می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحیم نریمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسناد شهدای دولت در سال جاری با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: طی دیدار با مشاور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شد در هفته دولت، اسناد شهدای دولت طی نمایشگاه تخصصی در معرض دید عموم گذاشته شود.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: طبق تفاهم‌نامه همکاری مابین اداره کل اسناد و انتشارات و مشاور امور ایثارگران و سازمان اداری و استخدامی کشور برای قرائت وصیت‌نامه شهدا قبل از برگزاری جلسات در دستگاه‌های دولتی، هر هفته براساس تاریخ شهادتِ شهدا، یک وصیت‌نامه ارسال می‌شود.

وی روحیه ایثار را موتور پیشران و اهرمی اثرگذار در افزایش بهره‌وری در سیستم دولتی کشور ارزیابی کرد و گفت: در تفاهم‌نامه منعقد شده با معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اداری و استخدامی کشور مقرر شده است در تبیین مفاهیم و شاخص‌های کارآمدی روحیه ایثار و فداکاری در سیستم دولتی کشور فعالیت‌های رسانه‌ای و پژوهشی صورت گیرد.

نریمانی، انتشار کتاب شهدا برای پنج شهید معظم سازمان اداری و استخدامی کشور را از دیگر فعالیت‌های مشترک برشمرد و افزود: امسال کتاب زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهیدان علی‌اکبر سلیمی‌جهرمی، حسن اثنی‌عشری، علی ولدی، صدرالدین نوری‌نژاد و محمدحسین موحدین توسط نشر شاهد چاپ و منتشر خواهد شد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت و ضبط خاطرات و تاریخ شفاهی جانبازان شاغل سازمان اداری استخدامی کشور را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و اضافه کرد: براساس دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امسال تاریخ شفاهی جانبازان عزیز نیز ثبت و ضبط خواهد شد که ثبت خاطرات جانبازان شاغل سازمان اداری و استخدامی کشور با اولویت انجام خواهد شد.

وی انجام دیدار مشترک با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را در قالب طرح سپاس از دیگر مفاد تفاهم‌نامه برشمرد و تأکید کرد: مقرر شد خانه موزه شهید رجایی با هماهنگی مشاور امور ایثارگران سازمان اداری و استخدامی مورد استفاده قرار گیرد و برنامه‌های فرهنگی در این خانه موزه پیش‌بینی و اجرا شود.

کد خبر 656908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.