فوت راننده در پی واژگونی و حریق خودرو سواری

فرمانده انتظامی شهرستان بن از واژگونی یک دستگاه سواری سمند و مرگ راننده در محور روستایی شیخ‌شبان به سمت امامزاده سیدبهاءالدین محمد (ع) این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعادت‌الله اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره واژگونی یک دستگاه سواری سمند و مرگ راننده این خودرو، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی و آتش‌سوزی یک دستگاه سواری سمند در یکی از محورهای روستایی این شهرستان بلافاصله مأموران کلانتری و پلیس راه و سایر واحدهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به واژگونی و آتش‌سوزی کامل خودرو، افزود: تلاش برای نجات راننده بی‌ثمر بود و وی دچار سوختگی کامل و فوت شد، همچنین این حادثه در محور روستایی شیخ شبان به سمت امامزاده سید بهاالدین محمد (ع) رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بن پیرامون علت وقوع این حادثه دلخراش، تصریح کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی همواره از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند، لذا از تمام رانندگان درخواست می‌شود با رعایت این قوانین و نکات ایمنی در امر رانندگی از بروز حوادث تلخ و دردناک پیشگیری کنند.

کد خبر 656705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.