دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

کاربران توئیتر، هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین فرماندهی سپاه قدس، یاد و خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار دلیر لشکر اسلام را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو سال از پر کشیدن یار قدیمی حاج‌قاسم می‌گذرد، اسطوره‌ای که نتوانست جدایی از فرمانده دل‌ها را زیاد تاب بیاورد. سردار سیدمحمد حجازی، پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فرمانده‌ای که برایمان قاسم دوم بود، از تهران تا لبنان، لباس جهاد برای دفاع از حیثیت، عزت، اقتدار و شرف همه مسلمانان بر تن داشت.

کاربران توئیتر هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین فرماندهی سپاه قدس، یاد و خاطره رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار دلیر لشکر اسلام را گرامی داشتند.

کاربری درباره سردار حجازی نوشت: «انسانی متعهد و مخلص در مسیر انقلاب، ذوب در ولایت و خادم مردم، شهید حجازی، صدیق انقلاب، سردار سربلند ایران بود.»

دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

کاربر دیگری نوشت: «از بسیج سازندگی تا فتنه ۸۸، از توانمندسازی حزب‌الله تا مبارزه با تکفیری‌ها از دفاع از یمن تا آرمان قدس و… اینها روایت جهاد و مظلومیت سردار سربلند است.»

دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

یک کاربر هم با برشمردن ویژگی‌های مشترک شهید سلیمانی و سردار حجازی نوشت: «آنچه که مشترک بین همه افراد می‌تواند باشد اطاعت و بندگی از پروردگار و خدمت به بندگان و خدمت‌گزاری بی‌منت است و کسی می‌شود مثل سردار سلیمانی و حجازی‌ها که علاوه بر صبر و مقاومت و شجاعت اطاعت بی‌چون و چرا از خداوند و خدمت بی‌منت انجام داده باشند.»

دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

کاربر دیگری نیز نوشت: «در مکتب شهادت این عاشقاند که استاد شفاعت می‌شوند.»

دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

یک کاربر هم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی جانشین فرماندهی سپاه قدس نوشت: «سردار حجازی شخصیت چندوجهی داشت. ایشان در عین حالی که نظامی بود، اما به شدت اخلاق‌گرا بود و همیشه به مسائل فرهنگی و اجتماعی نگاه ویژه‌ای داشت.»

دل‌تنگی‌ توییتری‌ها برای یار حاج‌قاسم

کد خبر 655951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.