تمهیدات سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان جهت سهولت در تردد زائران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان از اعمال محدودیت‌‎های ترافیکی جهت تسهیل‌ در برگزاری مراسم عید فطر خبر داد.

سیدمحمدحسین علوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان به مناسبت عید سعید فطر برای رفاه حال شهروندان تمهیداتی اندیشیده است.

وی افزود: درهای سازمان از لحظه اعلام عید تا ساعت ۶:۰۰ مسدود و ورود هرگونه وسایل نقلیه ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با تاکید بر فراهم‌سازی آرامش عزاداران متوفیان خاطرنشان کرد: استفاده از سیستم‌های صوتی و بلندگوهای برقی و شارژی و نصب هرگونه سازه و داربست در روز عید فطر ممنوع است و با دستور مقام قضائی سیستم‌های صوتی و داربست توقیف و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

علوی‌زاده پارک خودروها در بلوار شهدا، مسیرهای ورودی سازمان آرامستان‌ها و خارج از مکان‌های مشخص شده را ممنوع دانست و تصریح کرد: به منظور کاهش ترافیک در این منطقه پارک هر نوع خودرو از شب عید فطر تا پایان مراسم ممنوع است و در صورت مشاهده توسط پلیس راهور، حمل با جرثقیل و اعمال قانون انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت مراسم و حضور شهروندان در سازمان طبق مصوبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۱:۰۰ است، گفت: مراجعان باید رأس ساعت اعلام شده نسبت به ترک آرامستان با رعایت حق تقدم و صبوری اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان افزود: افرادی که وسیله نقلیه ندارند می‌توانند برای تردد از ناوگان اتوبوسرانی مستقر در ایستگاه‌ها استفاده کنند.

کد خبر 655887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.