برگزاری بیش از یک هزار ملاقات مردمی در خمین

شهردار خمین گفت: سال گذشته ۱۵۴۹ ملاقات مردمی برای حل مشکلات شهروندان انجام شد و این آمار تنها مربوط به «دوشنبه‌های پاسخگویی» است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دیدارهای هفتگی و چهره به چهره با شهروندان یکی از نقاط قوت مدیریت شهری در ارتباط با جامعه شهروندی است.

وی افزود: سال گذشته ۱۵۴۹ ملاقات مردمی برای حل مشکلات شهروندان انجام شد و این آمار تنها مربوط به «دوشنبه‌های پاسخگویی» است.

شهردار خمین ادامه داد: با وجود اینکه در طول هفته همکاران در شهرداری ملزم به پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع هستند، برگزاری جلسات ملاقات مردمی برای حل و فصل بعضی مشکلات پیچیده، ضرورت دارد.

وی با اشاره به اهمیت ملاقات مردمی شهرداری با شهروندان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری تمام‌قد در خدمت شهروندان است و تا جایی که مقررات اجازه دهد در حل مشکلات و گرفتاری‌های آحاد مردم از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

احمدی تصریح کرد: کاهش فاصله میان شهروندان و مسئولان، جلب رضایت آنها، ارتباط رودررو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و تداوم آن سبب حصول نتیجه سریع برای رفع مشکلات خواهد شد.

وی گفت: ملاقات مردمی شهردار خمین روزهای دوشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر خمین مرکز شهرستان خمین در استان مرکزی است.

کد خبر 655795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.