غافلگیری سارقان حین سرقت از ساختمان نیمه‌کاره

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری دو سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره حین سرقت توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی هدفمند و مؤثر در یکی از محله‌های سطح حوزه استحفاظی خود، دو نفر را در حال سرقت از ساختمانی نیمه‌کاره مشاهده کردند و جهت دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: سارقان به محض رؤیت خودروی پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران هر دو متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها، مقادیری لوازم و ابزارآلات ساختمانی مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند و این موضوع افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را نیز به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 655546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.