سارق موبایل‌قاپ دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری سارق موبایل قاپ با سه فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی دریافت گزارش یک مورد موبایل‌قاپی در یکی از محلات شاهین‌شهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اظهارات شاکی مشخص شد وی حین پیاده‌روی مشغول صبحت با تلفن همراه خود بوده که فردی ناشناس تلفن همراه او را ربوده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی سارق را در کمترین زمان ممکن شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سه دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق، تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده افزون بر بزه ارتکابی به سه فقره موبایل‌قاپی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به خاطر داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.