۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کشف ۲ تن سیم برق سرقتی در سیرجان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند چهار نفره سرقت سیم برق در پی توقیف یک محموله دو تنی سیم سرقتی هنگام خروج از حوزه شهرستان سیرجان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به تشدید طرح‌های برخورد با سارقان، اظهار کرد: در این راستا مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان در روند کشف چندین مورد سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی که با شیوه‌هایی مشابه در چند نقطه از این شهرستان رخ داده بود، به سرنخ‌هایی از نحوه انتقال اموال مسروقه دست پیدا کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با پیگیری‌های شبانه‌روزی خود از قصد چند متهم سابقه‌دار و دخیل در این سرقت‌ها به منظور انتقال اموال مسروقه به دیگر استان‌ها مطلع و با استقرار نامحسوس در محور اصلی شهرستان موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل دو تن سیم سرقتی را با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهربابک شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه چهار متهم که قصد داشتند این محموله سیم و تجهیزات برق‌رسانی را در قالب بار ضایعات آهن به خارج از این استان منتقل کنند، دستگیر کرده و در ادامه پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۵۰ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان سیرجان معترف شدند.

ناظری با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این اقلام را بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تاکید کرد: این متهمان به انجام سرقت‌هایی در سایر نقاط استان هم اعتراف کرده‌اند که پی‌جویی‌های پلیسی برای کشف این سرقت‌ها و بازگشت اموال مسروقه به شرکت‌های انتقال نیرو در دست انجام است.

کد خبر 655119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.