کلاهبرداری ۱۹۰ میلیاردی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی و دستگیری دو متهم در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول شکایت‌هایی از سوی شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش پوشاک، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد کلاهبرداران با توسل به مانورهای متقلبانه و با معرفی خود به عنوان یکی از مدیران و شرکای برند خارجی پوشاک و پارچه و به بهانه فروش محصولات، هشت نفر از شهروندان اصفهانی را اغفال کرده و پس از اخذ حدود ۱۹۰ میلیارد ریال از مال‌باختگان، متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت کلاهبرداران که دو نفر شامل یک زن و یک مرد بودند شناسایی و مشخص شد متهمان از یکی از استان‌های شمالی به سمت اصفهان در حرکت هستند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات ضربتی توسط کارآگاهان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به هشت فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال اعتراف کردند؛ همچنین در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 655541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.