اجرای بیش از ۲۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح منطقه

مدیر منطقه سه شهرداری یزد با اشاره به فرسوده بودن آسفالت بعضی مسیرها در سطح منطقه، از اجرای بیش از ۲۰ هزار مترمربع آسفالت خبر داد.

مظاهر طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت سطح منطقه، شهرداری طی سه سال گذشته قراردادی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال را برای رفع این مشکل با سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد منعقد کرد.

وی با بیان اینکه این قرارداد در زمینه اصلاح آسفالت‌های فرسوده منعقد شده است، افزود: در این قرارداد باند غربی بلوار فردوسی از بلوار امیرکبیر تا میدان حضرت قاسم (ع) به مساحت سه هزار مترمربع و آسفالت اطراف میدان حضرت قاسم (ع) و میدان امام موسی‌صدر در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در فاز دوم این قرارداد و پس از اتمام این مسیر، بلوار پروفسور حسابی از خیابان استاد آرام تا بلوار فلسطین در دستور کار قرار دارد.

طیبی گفت: باند غربی بلوار شهیدان اشرف از تقاطع مالیات تا میدان ایثار نیز در دستور کار قرار دارد و جمع‌آوری آسفالت تقاطع مالیات نیز پس از اجرای این مسیرها انجام می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در مجموع در مساحت ۲۰ هزار مترمربع انجام شد و جمع‌آوری آسفالت، اصلاح شیب و اجرای آسفالت جدید در سطح منطقه یک شهرداری یزد در حال انجام است.

کد خبر 655512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.