پایان کار سارق قطعات خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و دستگیری سارق قطعات خودرو با هشت فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در شهرستان خمینی‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی و سرنخ‌های به دست آمده، متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: چنانچه شیشه یا قفل درب خودرو معیوب شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام و هنگام ترک اتومبیل از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید. شهروندان در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.