مهلت شرکت در رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی تمدید شد

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد با اعلام برگزاری ایده‌شو دانش‌آموزی یزد پلاس از تمدید مهلت شرکت در این رویداد با دعوت از دانش‌آموزان شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین ابوطالبی صبح امروز _ دوشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه _ در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزد پلاس که با همکاری آموزش و پرورش در دو زمینه زیباسازی فضاهای شهری و طراحی بازی‌های خلاقانه شهری در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این رویداد را اخذ نظر شهروندان و مشارکت آنها در مباحث مدیریت شهری دانست و افزود: ایده‌های برگزیده این رویداد ضمن دریافت جایزه نقدی، به نام و با همکاری صاحب اثر در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه رویداد، کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه شیوه‌نامه و ثبت ایده به صورت انفرادی یا تیمی از طریق سایت رویداد به آدرس event.yazd.ir تا پایان اردیبهشت‌ماه امکان‌پذیر است.

به گزارش ایمنا، رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزدپلاس براساس همکاری انجام شده میان مرکز خلاقیت و نوآوری، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

کد خبر 655298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.