ارتقای رتبه فصلنامه « مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به علمی، پژوهشی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با مجوز رسمی از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی حوزه‌های علمیه سراسر کشور به رتبه علمی-پژوهشی ارتقا پیدا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرسول احمدیان اظهار کرد: طبق مصوبه ۵۵۲ این شورا، با اعطای رتبه علمی، پژوهشی به فصلنامه «مطالعات اخلاق کاربردی» موافقت و این مصوبه توسط آیت‌الله اعرافی ابلاغ شد.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان آماده دریافت مقالات علمی پژوهشی اساتید حوزه و دانشگاه، همچنین طلاب سطح چهار و دانشجویان رشته دکترای در حوزه مباحث اخلاق بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت شماره‌های قبلی و ارسال آثار خود به نشانی اینترنتی akhlagh.morsalat.ir مراجعه کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: امید است با اتکال به خداوند منان و الطاف حضرت ولی‌عصر (عج) و تلاش و تعهد مدیران و اعضای محترم هیئت تحریریه، این فصلنامه گام‌های مؤثری در جهت تحقق اهداف علمی حوزه و رشد و بالندگی اندیشه اسلامی برداشته و باعث آشکار شدن ظرایف و رموز مسائل اخلاقی و انتقال آن‌ها به مخاطبان فرهیخته خود شود.

کد خبر 655239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.