نخستین و تنها پژوهشنامه تخصصی مطالعات وقف و امور خیریه در کشور منتشر شد

نخستین شماره دو فصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»، به عنوان اولین و تنها پژوهشنامه علمی_پژوهشی مطالعات وقف و امور خیریه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کشور، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با همکاری دانشگاه اصفهان و پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار)، اولین شماره دو فصلنامه «پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»، به عنوان اولین و تنها پژوهشنامه علمی_پژوهشی مطالعات وقف و امور خیریه دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کشور، منتشر شد.

در این پژوهشنامه مقالات با محوریت موضوعات "پژوهش‌های اقتصادی و مدیریتی امر خیر"، "پژوهش‌های تاریخی و تمدنی امر خیر"، " پژوهش‌های دینی و حقوقی امر خیر" و " پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی امر خیر" پذیرفته می‌شوند که در پایگاه‌های"سیویلیکا"، "مگ ایران" ،"مرجع مجله‌های علمی" ،"SID"، نور مگز، پ رتال جامع علوم انسانی و گوگل پژوهشگر نمایه شده است.

قابل ذکر است این پژوهشنامه، که به صورت دو فصلنامه منتشر می‌شود، ضمن انتشار دستاوردهای اصیل پژوهشی در حوزه وقف و امر خیر، به مسئله‌یابی و حل مسائل این حوزه با حفظ معیارهای اصلی پژوهشنامه برای پذیرش مقالات (نوآوری، جامعیت و کاربردی بودن با محتوای علمی-پژوهشی) در جهت رفع مشکلات این حوزه می‌پردازد.

پژوهشکده مطالعات وقف و نیکوکاری (خیر ماندگار) با همکاری دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در ایران در این عرصه گام نهاد و با تمام دانشگاه‌های سراسر کشور و مراکز علاقه‌مند به حوزه نیکوکاری همکاری می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مطالعه مقاله‌های چاپ شده و اطلاع از نحوه ارسال و پذیرش مقالات به نشانی https://ecs.ui.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 655232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.