آموزش مدیریت پسماند به ۹۵ هزار شهروند اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۵۰ دوره‌ آموزشی مدیریت پسماند ویژه گروه‌های هدف با جمعیت آماری ۹۵ هزار شهروند در این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: با توجه به رویکرد سازمان در خصوص تغییر نگرش و بهبود رفتارهای شهروندان در سال گذشته، کارشناسان سازمان با برگزاری رویدادهای مختلف آموزشی ویژه گروه‌های هدف در بیش از ۵۰ مرکز آموزشی اقدام کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۹۵ هزار شهروند اصفهانی سال گذشته آموزش‌های لازم در خصوص مدیریت صحیح پسماند از مبدا تولید که شامل روش‌های اجتناب و کاهش تولید پسماند، استفاده مجدد از پسماند و بازیافت است را به صورت کامل فرا گرفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به مکان‌های برگزاری دوره‌های آموزشی تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی بیشتر در مدارس، مراکز آموزشی و کتابخانه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، مراکز تجاری، خدماتی، درمانی و هتل‌ها برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مناسبتی در ایام مختلف سال از جمله مناسبت‌های زیست‌محیطی، ویژه برنامه روز هوای پاک، اجرای برنامه‌های آموزشی در دهه مبارک فجر، ویژه‌برنامه روز درختکاری و برگزاری جشنواره بازیار از جمله فعالیت‌هایی بوده که در آن آموزش‌های لازم به شهروندان ارائه شده است.

ساکتی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند در تلاش است با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در قالب کارگاه و دوره آموزشی، جشن‌ها و جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها در مناطق مختلف شهر اصفهان آگاهی و مشارکت شهروندان را در زمینه مدیریت پسماند افزایش دهد.

کد خبر 655214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.