بهترین راهکار برای مدیریت رستوران سلف سرویس و صدور ژتون غذا

با نرم افزار صدور ژتون تغذیه کسرا می توان به آسانی تمامی امور مربوط به سالن غذاخوری و سلف دانشگاه ها را کنترل و از بروز هرج و مرج و صف های طولانی در هنگام سرو غذا جلوگیری کرد. در نرم افزار ژتون غذای کسرا می توان برای هر وعده غذایی ساعات مشخصی را اعلام کرده و توزیع غذا را به راحتی انجام داد.

کنترل بخش غذاخوری و سلف در دانشگاه ها، بیمارستان ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی، می تواند به کاهش هزینه ها، بهبود رضایت کارکنان و ایجاد هماهنگی و نظرم در بخش غذاخوری کمک کند. ژتون،‌ واژه ای فرانسوی به معنای بلیط یا کوپن و از قدیمی ترین راهکارها برای دریافت سهمیه غذا در سالن غذاخوری و بسیاری از رستوران ها بود. نرم افزار ژتون غذا، راه حلی به روز برای مدیریت سلف و سالن های غذاخوری است. در ادامه با این نرم افزار و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

نرم افزار صدور ژتون چیست؟

مدیریت سلف و سالن غذاخوری، کار اصلی نرم افزار اتوماسیون تغذیه کسرا است. این نرم با اتصال به سخت افزارهای جانبی مانند دستگاه حضور و غیاب، فرآیند توزیع و رزرو غذا را با سرعت بالا و بدون خطا انجام می دهد. نرم افزار صدور ژتون غذا به کارکنان شرکت ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه امکان رزرو غذا، تعیین و انتخاب وعده های غذایی را داده و با اتصال به درگاه پرداخت،‌قابلیت پرداخت هزینه های غذا را نیز دارد.

بدین ترتیب با نرم افزار صدور ژتون تغذیه کسرا می توان به آسانی تمامی امور مربوط به سالن غذاخوری و سلف دانشگاه ها را کنترل و از بروز هرج و مرج و صف های طولانی در هنگام سرو غذا جلوگیری کرد. در نرم افزار ژتون غذای کسرا می توان برای هر وعده غذایی ساعات مشخصی را اعلام کرده و توزیع غذا را به راحتی انجام داد.

این نرم افزار گزارشات هفتگی و ماهانه در اختیار مدیران قرار می دهد. این گزارشات آماری از نحوه سرو غذا، زمان آن، تعداد غذاهای سرو شده، هزینه های جاری و گردش مالی را برای بهبود وضعیت سالن غذاخوری و نظارت بهتر ارائه می دهند.

کاربرد اتوماسیون ژتون غذا

وجود نظم، امکان نظارت و مدیریت تردد از مهم ترین موضوعات در بسیاری از فضاهای بزرگ مانند شرکت های بزرگ با تعداد پرسنل زیاد، بیمارستان ها، دانشگاه ها و ادارات است. یکی از بخش هایی که همیشه بیشترین هرج و مرج و نارضایتی در آن وجود دارد، سلف و سالن غذاخوری است. اتوماسیون ژتون غذای کسرا با ویژگی های منحصر به فرد خود به کمک مدیران می آید. اما کاربرد اتوماسیون ژتون غذا در فضاهای مختلف چیست؟

مدیریت رستوران ادارات

در بسیاری از ادارات، سالن های غذاخوری با شیوه سنتی اداره می شوند. این کار با وجود تعداد نیروی زیاد، منجر به اتلاف وقت،‌بی نظمی و استخدام نیروی اضافی برای مدیریت سالن می شود. اما با بهره گیری از نرم افزار ژتون غذا در ادارات، می توان به تقسیم عادلانه غذا، هزینه های جاری اداره برای غذا و تعداد غذاهای مورد نیاز نظارت کرد.

بعلاوه، نرم افزار رزرو غذا کسرا با مدیریت کامل امور مربوط به سالن غذاخوری و رزرو غذا، نیاز ادارات به استخدام نیرو را از بین برده و منجر به صرفه جویی در هزینه های سازمان می شود. نرم افزار صدور ژتون کسرا با اتصال به دستگاه حضور و غیاب، به آسانی فرآیند توزیع غذا را به صورت آنلاین و آفلاین انجام می دهد.

بهترین راهکار برای مدیریت رستوران سلف سرویس و صدور ژتون غذا

مدیریت سلف دانشگاه و رزرو غذای دانشگاه ها

سلف غذای دانشگاه، از شلوغ ترین بخش های دانشگاه است که به نظارت و کنترل بسیار زیادی برای اطمینان از توزیع عادلانه غذا، هدر نرفتن مواد غذایی و جلوگیری از ازدحام دارد. نرم افزار تغذیه کسرا، یکی از بهترین گزینه ها برای دانشگاه ها است. این نرم افزار به دانشجویان اجازه می دهد تا با دیدن منوی غذای سلف تا سه هفته آتی، غذاهای مد نظر خود را انتخاب و با پرداخت هزینه، ژتون آنلاین خود را دریافت کنند. با امکان رزرو غذا، دیگر نیازی به طبخ غذا اضافه و هدر رفت مواد اولیه نیست.

مدیریت انواع رستوران ها جهت رزرو غذا

در دستگاه های رستورانی، افراد با مراجعه به سیستم می توانند یک وعده غذا را انتخاب و هزینه آن را پرداخت کنند. این نرم افزار قابلیت تعریف منوی غذایی برای هر وعده و مشخص کردن قیمت های متفاوت برای هر غذا را دارد. بعلاوه، امکان نظردهی به وعده های غذایی به کنترل کیفیت غذای طبخ شده و مشتری مداری کمک شایانی می کند. امکان سفارش غذا توسط فرد، نیاز رستوران به نیروی صندوق دار را به خصوص در فضاهای شلوغ کم کرده و کار نظارت، گزارش گیری و مدیریت رستوران و اقلام مصرفی را نیز آسان می کند.

نرم افزار ژتون غذا چگونه عمل می کند؟

عملکرد هر نرم افزار ژتون غذا، بسته به نوع طراحی و امکانات متفاوت است. اما عملکرد کلی به این صورت است که فرد ابتدا در سامانه ثبت نام می کند. بدین ترتیب برای هر فرد یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص می یابد. بعد از این افراد با وارد کردن اطلاعات کاربری خود در سامانه، به حساب خود وارد می شوند.

بهترین راهکار برای مدیریت رستوران سلف سرویس و صدور ژتون غذا

براساس نوع دسترسی ای که به افراد داده می شود، می توانند نوع غذا، تعداد آن، روزهای مدنظر و … را مشخص کنند. در سیستم های مدیریت تغذیه دانشگاه ها و ادارات، افراد امکان رزرو غذا تا چندین هفته بعد را نیز دارند. همچنین می توانند در صورت لزوم رزرو روزهای آتی خود را کنسل کنند. تعیین نوع قانون کنسلی ها نیز توسط مدیریت سیستم قابل انجام است. بعد از انتخاب غذاها، با اتصال به درگاه پرداخت الکترونیک، فرد هزینه غذاهای خود را واریز کرده و ژتون خود را نهایی می کند.

در مرحله بعد در هنگام دریافت غذا،‌ هر فرد در ساعات اعلام شده در سیستم حضور و غیاب با احراز هویت در سخت افزار حضور و غیاب، به صورت آنلاین ژتون خود را دریافت کرده و برای سرو غذا مراجعه می کند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتوماسیون تغذیه کسرا و مدیریت هر چه مطلوب تر رستوران های سازمان و شرکت خود میتوانید به وب سایت شرکت مهندسی کسرا به آدرس kasraco.net مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های 02141452000 داخلی 3 یا 09196769974 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 655197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.