دستگیری سارق دوچرخه و اموال مجتمع‌های مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه و اموال داخل مشاعات مجتمع‌های مسکونی در این شهرستان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال موجود در مشاعات و انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در سطح شاهین‌شهر، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های میدانی توانستند عامل این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم افزون بر کشف سه دستگاه دوچرخه مسروقه، بیش از ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه دیگر که سارق از داخل انباری‌ها و مشاعات مجتمع‌های مسکونی سرقت کرده بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و افرادی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می‌کنند و باعث ایجاد نا منی در جامعه می‌شوند، ایستاده است و شهروندان توصیه‌های پلیس را به منظور حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 655100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.