۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های کردستان، هرمزگان و کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۵:۵۷ روز گذشته _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری بوئین سفلی در استان کردستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۶ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۹ کیلومتری بوئین سفلی در استان کردستان و ۲۶ کیلومتری ارمارده در استان کردستان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۶.۰۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۵.۷۹ درجه شمالی بوده است.

درگهان لرزید

ساعت ۱۸:۲۰ روز گذشته _شنبه بیست‌وششم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری درگهان در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۱ کیلومتری درگهان در استان هرمزگان و ۱۸ کیلومتری سوزا در استان هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۹۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۹۲ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «تازه‌آباد» کرمانشاه

ساعت ۰۹:۵۵ امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری تازه‌آباد در استان کرمانشاه را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۱ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری تازه‌آباد در استان کرمانشاه و ۲۵ کیلومتری جوانرود در استان کرمانشاه رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۶.۳۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۴.۶۵ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 654998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.