۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف آذربایجان غربی، کرمان و یزد را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۲:۱۱ روز گذشته -چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین- زلزله ۲.۵ ریشتری خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله شش کیلومتری خوی، ۳۴ کیلومتری ایواوغلی و ۳۶ کیلومتری سلماس در استان آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۹۲۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۵۰۱ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۸ ریشتری کرمان را لرزاند

ساعت ۱۳:۵۱ روز گذشته -چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین- زلزله ۳.۸ ریشتری راور در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۲ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۵۶ کیلومتری راور، ۹۰ کیلومتری هجدک و ۹۷ کیلومتری کیانشهر در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۳۱۳ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۱.۵۱۶ درجه شمالی بوده است.

کرمان باز هم لرزید

ساعت ۱۴:۲۱ روز گذشته زلزله ۳.۴ ریشتری راور در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۵۵ کیلومتری راور و ۹۴ کیلومتری هجدک در استان کرمان و ۹۲ کیلومتری نایبند در استان خراسان جنوبی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۷.۲۵۷ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۱.۵۷۴ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه ۳.۴ ریشتری یزد لرزاند

ساعت ۱۹:۴۸ روز گذشته زلزله ۳.۴ ریشتری هرات در استان یزد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۳ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۸ کیلومتری هرات و ۶۷ کیلومتری مروست در استان یزد و ۴۶ کیلومتری شهر بابک در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۴.۶۵۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۰۲۰ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 654316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.