اهدای ۴۷ میلیارد برای آزادی زندانیان گلپایگان

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: مبلغ 47 میلیارد ریال توسط خیران و شهروندان گلپایگانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در زندان گلپایگان اهدا شد.

محمد صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشکر از خیران نیک‌اندیش گلپایگان، اظهار کرد: همه ساله چه در جشن گل‌ریزان و چه در طول سال شاهد کمک‌های خداپسندانه خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی هستیم.

وی افزود: در جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گلپایگان که شامگاه جمعه بیست و پنجم فروردین‌ماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در محل ارگ تاریخی گوگد برگزار شد؛ مبلغ ۴۷ میلیارد ریال توسط خیران و شهروندان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا شد. با این مبلغ اهدا شده آزادی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد گلپایگان فراهم و این زندانیان به زودی به آغوش خانواده خود بازمی‌گردند.

رئیس اداره زندان گلپایگان گفت: سال گذشته با کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیران و گذشت شاکیان زمینه آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان فراهم شد، شاکیان از ۳۰ میلیارد ریال طلب خود گذشتند و خیران نیز ۲۰ میلیارد ریال کمک کردند، در سال جاری بیش از ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد به دلیل بدهی در بند زندان شهرستان هستند که امید است با کمک خیران آزاد شوند.

کد خبر 654865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.