کشف سیگار و تنباکوی قاچاق ۶۰ میلیونی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۲۹۰۰ نخ سیگار و ۵۶ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۶۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی در خمینی‌شهر اقدام به توزیع گسترده سیگار قاچاق می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی موضوع، مأموران ضمن هماهنگی مرجع قضائی به این سوپرمارکت اعزام شدند و در بازرسی از محل ۲۹۰۰ نخ سیگار و ۵۶ بسته تنباکوی خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه قاطع با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولیدات ملی، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 654836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.