از جزئیات قتل عام خانوادگی تا کشته شدن ۳ نفر در درگیری

جزئیات قتل‌عام خانوادگی، دستگیری افرادی که قصد مسمومیت دانش‌آموزان را داشتند، حمله خونین به جنگل‌بانان گلستانی، کشته شدن سه نفر در درگیری خانوادگی، نجات گروگان ۳۴ ساله و غافلگیری ۱۱ مرد مسلح در آبادان را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی زنگنه، رئیس پلیس رباط کریم، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ صبح روز بیست‌ویکم فروردین‌ماه، مردی ۴۲ ساله به کلانتری رفت و مدعی شد که همسر و دو فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

وی افزود: در حالی که افسر کلانتری از شنیدن این موضوع شوکه شده بود، خیلی زود با هماهنگی‌های لازم تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که خانه‌ای در فاز دو شهر پرند بود، حضور یافتند و با پیکر غرق در خون یک زن ۳۷ ساله و دو پسر ۱۷ ساله و ۹ ساله روبه‌رو شدند.

رئیس پلیس رباط کریم ادامه داد: بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حاضر شد و دستور داد پیکر اجساد به پزشکی قانونی منتقل شوند. در تحقیقات مشخص شد متهم ساعتی بعد از جنایت خود را به پلیس معرفی کرده و به علت مشکلاتی که با همسر خود داشته، دست به این جنایت وحشتناک زده است.

وی تصریح کرد: متهم اعتیاد یا سابقه کیفری ندارد، به یک کار فنی مشغول بوده، زندگی آرامی داشته و تنها به علت نداشتن مهارت کنترل خشم، دست به جنایت خانوادگی زده است.

دستگیری افرادی که قصد مسمومیت دانش‌آموزان را داشتند

به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، در پی حوادث چند وقت گذشته در بعضی مدارس شهرستان بروجرد و بروز تشویش و نگرانی برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها، با رصد اطلاعاتی و بررسی‌های امنیتی و انتظامی، افرادی که به قصد شیطنت و تعطیلی مدارس، موجب برهم زدن نظم و امنیت مدارس و سلب آرامش روانی دانش‌آموزان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ابعاد این موضوع در حال بررسی است و با افرادی که به هر نحوی قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم و دانش‌آموزان را داشته باشند، به شدت برخورد خواهد شد.

حمله خونین به جنگل‌بانان گلستانی

حمید سلامتی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، اظهار کرد: مأموران حفاظتی رامیان، ۲۸ روز در سطح جنگل‌های این شهرستان در کمین بودند و امروز موفق شدند در یک عملیات سه نفر از عاملان قاچاق چوب را دستگیر کنند.

وی افزود: قاچاقچیان چوب به دو نفر از جنگل‌بانان حمله کردند و در پی این اتفاق، دو نفر راهی بیمارستان و از ناحیه سر و انگشت دچار شکستگی شدند. جنگل‌بانان اصغر سمیعی و مجید کوه‌نشین مصدوم شدند و جنگل‌بانان حمزه سمیعی، نجات‌علی کوه‌نشین و محمدرضا کاغذلو، در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادامه داد: در این قاچاق دو بار نیسان که درختان توسکا بود، کشف و ضبط و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشته شدن ۳ نفر در درگیری خانوادگی

حجت‌الاسلام یعقوب رشتبر، دادستان عمومی و انقلاب خوی، اظهار کرد: این درگیری شب گذشته در یکی از روستاهای خوی اتفاق افتاد و در آن یک نفر دچار ایست قلبی شد و جان باخت، دو نفر نیز بر اثر ضربات چاقوی یکی از جوانان خانواده به قتل رسیدند و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.

وی افزود: ضارب هم‌اکنون متواری است و مأموران انتظامی با توجه به سرنخ و مستندات به دست آمده در تلاش برای دستگیری او هستند. پرونده این نزاع خانوادگی در دست تکمیل برای رسیدگی در محاکم قضائی است.

نجات گروگان ۳۴ ساله

سرهنگ جوکار، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تیم عملیاتی یگان امداد زاهدان حین کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس با چهار نفر سرنشین مشکوک شدند و اقدام به متوقف کردن این وسیله نقلیه کردند.

وی افزود: در این هنگام یکی از سرنشینان خودرو به محض رؤیت پلیس با حالتی مضطرب، گروگان‌گیری خود توسط سه نفر از سرنشینان دیگر خودرو را اعلام می‌کند. سه نفر متهم با سرعت عمل مأموران پلیس حاضر در صحنه دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ۱۳ تیر جنگی از متهمان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان انگیزه اصلی گروگان‌گیران را اختلافات مالی اعلام و خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

غافلگیری ۱۱ مرد مسلح در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس شهرستان آبادان، اظهار کرد: طرح پاک‌سازی مناطق جرم‌خیز با هدف برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و استفاده از ظرفیت کلانتری و پاسگاه در سطح شهرستان اجرا و ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری شامل هشت قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری دو عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسم‌ها خبر داد و تصریح کرد: علیه متهمان، پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند. پلیس به افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 654201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.