۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های هرمزگان، یزد، آذربایجان غربی و شرقی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۲:۰۴ روز گذشته _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۵ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۳۰ کیلومتری بندر خمیر در هرمزگان و ۴۷ کیلومتری لافت در هرمزگان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۵.۲۹ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۹۱ درجه شمالی بوده است.

تبریز لرزید

ساعت ۱۴:۱۸ روز گذشته _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری تبریز در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در هشت کیلومتری تبریز در استان آذربایجان شرقی و ۱۱ کیلومتری باسمنج در استان آذربایجان شرقی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۶.۳۶ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۰۳ درجه شمالی بوده است.

زمین‌لرزه در «هرات» یزد

ساعت ۱۷:۵۶ روز گذشته _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری هرات در استان یزد را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۲ کیلومتری هرات در استان یزد و ۵۱ کیلومتری شهر بابک در استان کرمان رخ داده و طول جغرافیایی آن ۵۴.۶۰ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۰.۰۳ درجه شمالی بوده است.

زلزله ۳.۴ ریشتری در خوی

ساعت ۲۳:۲۱ شب گذشته _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری، خوی را در استان آذربایجان غربی لرزاند، این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری خوی در آذربایجان غربی و ۳۴ کیلومتری سلماس در آذربایجان غربی رخ داده و طول جغرافیایی آن ۴۴.۹۵ درجه شرقی و عرض جغرافیایی آن ۳۸.۴۶ درجه شمالی بوده است.

کد خبر 654724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.