برچسب‌گذاری نرخ جدید کرایه‌ حمل‌ونقل تاکسی‌های درون‌شهری سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از برچسب‌گذاری نرخ جدید کرایه‌ حمل‌ونقل تاکسی‌های درون‌شهری در سال جاری خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر سمنان و پس از ابلاغ آن به شهرداری و سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر، این سازمان نسبت به چاپ و برچسب‌گذاری نرخ جدید کرایه حمل‌ونقل تاکسی‌های درون‌شهری از بیست‌ودوم فروردین‌ماه در تمام تاکسی‌های درون‌شهری جهت اطلاع شهروندان اقدام کرده است.

وی افزود: شهروندان سمنانی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نارضایتی و پیگیری اشیای جامانده، مراتب را به شماره تلفن ۱۳۳ (داخلی ۲۴ و ۱۱) سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان اطلاع دهند یا به بازرسان مستقر در سطح شهر مراجعه و انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود را با کارشناسان این سازمان مطرح کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه مشخص کردن حریم قانونی ایستگاه‌ها از طریق خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی به حل معضلات ترافیکی سطح شهر کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: این سازمان اواخر سال گذشته و در راستای ارتقای سطح ایمنی و نظم‌دهی به خطوط اتوبوس و تاکسی، اقدام به خط‌کشی ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی‌های درون‌شهری کرد.

کد خبر 654689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.