گمراه شدن ۲ زن در ارتفاعات / احتمال سکته قلبی یک نفر در کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه گمراه شدن دو زن در ارتفاعات و احتمال سکته قلبی یک فرد در کوه صفه خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۴ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ احتمال بروز حمله قلبی یک فرد در ارتفاعات کوه صفه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: اکیپ تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به شرایط و حساس بودن نوع حادثه (احتمال حمله قلبی)، فرد به محل استقرار خودروی اورژانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

انتقال گمراه‌شدگان به مکان امن

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه‌ای دیگر، تصریح کرد: ساعت ۱۶:۲۰ روز گذشته _پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ گمراه شدن دو زن در ارتفاعات کوه صفه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ تخصصی نجات در ارتفاع و کوهستان از ایستگاه ۱۲ به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن افراد را که به علت شدت وزش باد قادر به حرکت نبودند، با رعایت نکات ایمنی به مکانی امن منتقل کردند.

کد خبر 654584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.