دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و دستگیری سه خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۳۳۰ گرم هروئین در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم و در پی کسب اخباری مبنی بر اقدام مجرمانه افرادی در خصوص نگهداری و فروش مواد مخدر در بعضی مناطق شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در عملیات‌هایی جداگانه سه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۳۳۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چارچوب قانون، با خرده‌فروشان و عوامل ایجاد ناامنی در جامعه برخورد می‌کند و شهروندان نیز هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 654377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.