از مرگ تلخ یک زن در مطب خصوصی تا خودکشی پس از درگیری خانوادگی

مرگ تلخ یک زن در مطب خصوصی، راز جسد پتوپیچ شده در خودرو، شلیک مستقیم جوان کینه‌ای به سر پسرعمو، انتقام‌گیری آتشین مرد جوان و خودکشی مرد جوان پس از درگیری خانوادگی را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوشنبه بیست‌ویکم فرودین‌ماه امسال، پرسنل انتظامات یکی از درمانگاه‌های غرب تهران، مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند. با اعلام این خبر، مأموران پلیس با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پای در درمانگاه مورد نظر گذاشتند و با جسد زن سالخورده‌ای مواجه شدند که به احتمال زیاد بر اثر قصور پزشکی فوت کرده بود.

تحقیقات تیم پلیسی نشان می‌داد، متوفی که بیماری قلبی داشته به یک مطب خصوصی رفته و پس از تزریق آمپول، حالش بد شده، در ادامه برای اقدامات اورژانسی به این درمانگاه منتقل شده، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و زن سالخورده به کام مرگ فرو رفته است.

اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از پزشک مطب خصوصی که آمپول را تزریق کرده است، شکایت کردند. با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضائی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع داده شد.

راز جسد پتوپیچ شده در خودرو

روز گذشته نگهبان یک شهرک مسکونی در محدوده کلانتری قائم، راننده خودرو کوئیک را در حال انتقال جسد پتوپیچ شده به خودرو دید و موضوع را به پلیس اطلاع داد و رسیدگی به موضوع در دستور کار امیرحسین علیمردان؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

راننده کوئیک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: جوانی که کارگر ما در کارگاه تولیدی بود، اعتیاد داشت و به خاطر مصرف مواد مخدر فوت کرد. من جسد او را اطراف پردیس رها کردم که برایم دردسر نشود.

در بررسی‌ها مأموران جسد مرد جوان را که توسط راننده کوئیک دفن شده بود، کشف کردند و رسیدگی به موضوع در حالی ادامه دارد که راننده کوئیک بازداشت است تا انگیزه او و نحوه مرگ مرد جوان روشن شود.

شلیک مستقیم جوان کینه‌ای به سر پسرعمو

سرهنگ کیومرث کشوری؛ رئیس پلیس شهرستان آبادان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در روستای تنگه آبادان روز چهارشنبه شانزدهم فروردین، بلافاصله مأموران پاسگاه ابوشانک به محل اعزام شدند و مشاهده کردند مردی ۴۵ ساله از ناحیه سر و صورت هدف گلوله شکاری قرار گرفته و به قتل رسیده است.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پسرعموی ۲۰ ساله مقتول به دلیل اختلاف پیش آمده با سلاح شکاری اقدام به شلیک از فاصله نزدیک به سر و صورت پسرعمویش کرده و او را به قتل رسانده و متواری شده است. با تلاش مأموران پاسگاه ابوشانک، قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه وی، سلاح به کار رفته در صحنه قتل کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های فنی در دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و علت این جنایت را بحث و اختلاف با پسرعموی بزرگ‌تر خود اعلام کرد. قاتل مسلح پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

انتقام‌گیری آتشین مرد جوان

سرهنگ حجت‌الله احمدیان؛ فرمانده انتظامی خفر، اظهار کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی دو خودروی پراید و ۴۰۵ در سطح شهرستان خفر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان خفر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شدند و با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند. متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به بزه انتسابی اعتراف و علت آن را اختلافات خانوادگی و اعتیاد اعلام کرد.

خودکشی مرد جوان پس از درگیری خانوادگی

روز گذشته رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک مرد ۳۳ ساله در خیابان فلاح در دستور کار امیرحسین علیمردان؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. بلافاصله تیم جنایی در محل حاضر و در بررسی‌ها مشخص شد که این مرد به دلیل حلق‌آویز کردن خود جان باخته است.

همسر او در اولین تحقیقات اظهار کرد: بر سر مسائل خانوادگی با شوهرم جر و بحث و درگیری داشتیم و من همراه پسر سه ساله‌ام به اتاق رفتیم و در را بستم. دلم گرفته بود و نیم ساعتی گریه می‌کردم که پسرم گفت دست‌شویی دارد و از اتاق بیرون آمدم؛ ناگهان دیدم که همسرم در اتاق دیگر خودش را حلق‌آویز کرده است. سریع قیچی آوردم و طناب را پاره کردم. همان موقع گوشی او زنگ خورد و یکی از دوستانش با او تماس گرفته بود. به او هم موضوع را گفتم و خودش را رساند، اما کار از کار گذشته بود.

در حالی که تحقیقات ابتدایی صحت حرف‌های زن را تأیید می‌کند، برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 654062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.