شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت در شهرکرد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ جعفر نفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری و وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های حوالی شهر شهرکرد بلافاصله موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با توجه به انتقال فرد مضروب به بیمارستان نسبت به حضور میدانی در بیمارستان مشاهده کردند، مقتول فردی جوان و حدود ۳۷ ساله بود که بر اثر ضربات چاقو به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده و اطرافیان و آشنایان وی در بیمارستان از نحوه اتفاق اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور کاراگاهان در صحنه وقوع جرم و بررسی میدانی محل قتل با لکه‌های خون شسته شده بر روی یک تخته فرش و دیوارهای اطراف منزل پدری وی مواجه شدند که پس از جمع‌آوری اظهارات افراد در محل مشخص شد به علت اختلافات شخصی، پس از درگیری بین قاتل و مقتول که با یکدیگر نسبت برادری داشتند، این موضوع منجر به قتل برادر کوچک‌تر و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: از همان دقایق اولیه با توجه به حضور کاراگاهان مجرب اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و بررسی صحنه جرم و با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی محل اختفای قاتل در شهرستان خانمیرزا شناسایی و با تیزبینی و درایت کاراگاهان و هماهنگی‌های قضائی قاتل در کمتر از دو ساعت پس از وقوع حادثه طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و طی بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی معترف شد.

وی با بیان اینکه انگیزه وقوع قتل اختلافات قبلی و شخصی بود، اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت پیگیری موضوع و انجام اقدامات قانونی و قضائی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 653520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.