کشف کالاهای قاچاق ۲۰ میلیاردی از یک واحد صنفی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از یک واحد صنفی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با جاساز کردن کالاهای قاچاق در انتهای واحد صنفی خود به صورت گسترده نسبت به عرضه آن در سطح شهرستان اصفهان اقدام می‌کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این واحد صنفی ۳۰۰ فندک، ۱۰۰ کیلو قهوه، ۱۰۰ کیلو شکلات، ۶۰ فلاکس و ۸۰ هزار نخ سیگار که همگی بدون مدارک معتبر گمرکی بودند و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به دستور مقام قضائی پلمب، یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 654372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.