اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس، محدودیت‌هایی در شهر اصفهان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم مانند همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس، محدودیت‌هایی در شهر اصفهان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم مانند همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت پنج بامداد روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه، توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده، خودروهای پارک‌شده به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز بیست‌وپنجم فروردین‌ماه تردد وسایل نقلیه از مسیرهای زیرگذر امام علی (ع)، تقاطع گلزار-احمدآباد، تقاطع هشت بهشت‌-نشاط، به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام خمینی (ره)، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری-سپه و تقاطع طالقانی-شمس‌آبادی، تقاطع کتابخانه مرکزی و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع) ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: محل پارک موتورسیکلت‌ها بلوار هشت‌بهشت، خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل تقاطع کرمانی و محل پارک اتوبوس‌های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس‌آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

محمدی خطاب به شهروندان تاکید کرد: به علت کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و جهت رفاه حال روزه‌داران، توصیه می‌شود که از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، استفاده کنند.

کد خبر 654065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.