محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان جزئیات محدودیت ترافیک در روزهای نهم و دهم محرم را تشریح کرد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی از سه شب پیش در شهر اصفهان آغاز شده شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شبهای نهم و دهم و شام غریبان سیل جمعیت و حضور عزادران حسینی به اوج می رسد، پلیس راهنمایی و رانندگی جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم در شبهای تاسوعا و عاشورا محدویت های ترافیکی را اعمال می کند.  

وی ادامه داد: در شب تاسوعا به محض حضور هیئت‌ها در خیابان‌های اصلی، از میدان احمدآباد به سمت ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، از تقاطع پل میر، شیخ صدوق به سمت چهارراه نظر و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا محدودیت مطلق ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: روز عاشورا با توجه به اینکه حضور هیئت‌ها به سمت میدان امام خمینی (ره) خواهد بود، از تقاطع خیابان طالقانی- شمس آبادی، تختی، میدان امام حسین ( دروازه دولت)، خیابان پاسداران، هشت‌بهشت، استانداری ، چهارراه شکرشکن و تمام مسیرهای منتهی به میدان امام  جهت بهتر برگزار شدن مراسم محدودیت تردد ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت تردد از هفت صبح عاشورا تا پایان مراسم و پس از اقامه نماز اعمال خواهد شد، گفت: عصر عاشورا به منظور برگزاری مراسم شام غریبان در مسیرهای منتهی به گلستان شهدا محدودیت های ترافیکی اعمال می شود که شامل میدان بسیج، تقاطع سجاد- سپهسالار، خیابان‌های مصلی، شیخ صدوق، ارباب و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به شهروندان توصیه کرد: هنگام حضور در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی از توقف خودروها و موتورسیکلت‌ها جهت حضور و خدمات بهتر خودروهای امدادی و آتش نشانی در درب ورودی مساجد و هیئت‌ها جدا خودداری کنند.

چلمقانی خاطرنشان کرد: شهروندانی که در این ایام قصد سفر به خارج از استان دارند، قبل از مسافرت جهت اطمینان از ایمنی خودرو به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه کرده تا سفری امن داشته باشند.  

کد خبر 388703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.