تمهیدات ترافیکی پلیس‌راه ویژه شب‌های قدر

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر و شب شهادت حضرت امام علی (ع) در محورهای مواصلاتی منتهی به اماکن زیارتی برون‌شهری خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین علی (ع)، پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور روزه‌داران در راه‌های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: پلیس راه استان در این شب‌ها با استفاده از توان نیرویی و خودرویی خود اقدام به روان‌سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به اماکن زیارتی برون‌شهری می‌کند و امیدواریم روزه‌داران و همشهریان در این شب‌ها، همکاری لازم را با مأموران پلیس راه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان و همشهریانی که قصد سفر در شب‌های قدر یا روز شهادت امام علی (ع) به اماکن و زیارتگاه‌های اطراف شهر اصفهان دارند، توصیه می‌شود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه کار خود قرار دهند، بدون عجله و شتاب رانندگی کنند تا از پاداش‌های معنوی این شب‌ها بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای استفاده لازم را ببرند.

کد خبر 653997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.